onsdag 17 augusti 2011

Ajfån nörd...

Vi har fått en liten ajfån nörd här hemma;-) Fabian älskar att sitta med min telefonen och vet precis hur han ska öppna den och vilka appar han ska gå in på...
Blev en aning trött på att en del appar "plötsligt" försvann så jag satte på ett lås där man skulle slå in 4 siffror innan man kunde komma in på själva huvudmenyn. Gissa vad som händer? Fabian slår koden och kommer in i telefonen. Okej att det bara var 0000 som krävdes, men ändå. Det var dessutom inte bara en gång kan "lyckades" få upp den, nej flera gånger...
1½ år och redan kan dessa tekniska prylar som ett rinnande vatten! Jag undrar just vad det kommer att bli av denna lilla söta tekniknörd!?;-) Datahacker kanske?! *fniss*

2 kommentarer:

  1. Tänk... 2000-talets ungar! Elliot snackar om vilka filmer pappa har tankat :) Skillnad på dagens barn och när vi var små! :)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Shiiit så duktig! Han kanske kan lära mig min egen telefon? *fniss*

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!