torsdag 11 augusti 2011

Konstverk...

Imorse när jag kom upp på vår nästan klara toalett (Ja för nu fixar vi med det sista, så jag lovar att ni snart ska få se bilder...;-) Så hade det varit en liten konstnär och besökt den. Ja alltså jag lät nog inte så mild i tonen som jag lät här. Utan jag snarare röt ut och frågade vem som har varit och målat med bläck på den helt nymålade toaväggen? (ca 50*50cm) -Det var jag, svarade Alfred-Men varför, frågade jag? -Jo för att jag ville och så målade jag lite på min hand oxå som han stolt visade upp... I det läget kunde jag knappt bli så arg på honom som jag kanske skulle ha blivit... Han var ju iallafall ärlig;-)
Nu är den stora frågan om vi har målfärg kvar? Ja annars får väl hans konstverk sitta kvar där då;-) Dessutom har han som knappt syns på bilden, men lämnat ett skitigt handavtryck uppe på den vänstra sidan om sitt verk;-)
 Det är så här han ser ut, vår lille konstnär... För tillfället har han väldigt svår att vilja bli "normal" på kort. Det ska blundas, göras fula miner och spexa lite;-)
Men så helt plötsligt brast han ut i full skratt;-)! Det är nog meningen att han skall vara så söt vår lille "Emil", som far med massor av rackartyg;-) Men nu var det i och för sig länge sedan han hittade på något hyss. Värre var det för så där 1 år sedan när han tex proppade volvons motorhuv full med sten och skruvmejslar och lite annat sånt smått och gott;-) Jo då, jag skulle nog kunna skriva en lååång bok om alla hans små hyss;-)! *fniss*

6 kommentarer:

  1. Har du testat sån där vit "sudd-svamp"? Tar bort det mesta som hamnat där det inte ska vara.

    SvaraRadera
  2. åh man kan ju inte bli arg när man läser om honom! De är jätte kul att känna lite fladder i magen men gud vad jag längtar tills min sambo kan få känna med!! Kram

    SvaraRadera
  3. Tänkte oxå tipsa om suddsvamp.. funkar på allt =)

    SvaraRadera
  4. Jag kom att tänka på såna där bilder (hos psykologer) som inte föreställer nånting alls (eller allt).
    Vad man uppfattar säger mycket om en som person. Så vad ser du på bilden, Karro...? :-D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!