fredag 26 augusti 2011

Alltså...

..jag kan erkänna att det faktiskt känns en gnutta jobbigt att gå in och jobba just nu. Solen skiner från en klarblå himmel och temperaturen visar på 25 grader! Rena rama sommarkvällen ju... Det hade varit underbart att få sätta sig med ett gott kallt glas rosé i handen och avnjuta någon mumsig grillrätt...
Men jag vet att så fort jag har stämplat in på jobbet så känns det helt okej att åter igen vara på jobbet;-)! Då glömmer man liksom att de både är fredag och att solen skiner och de där goda glaset rosé...;-)
Veckorna bara springer iväg och så även timmarna på jobbet!
Nähä bäst att gå och ge lilla magen något att äta och packa sin lilla arbetsväska!
Skål på er då... Nej då jag är inte alls bitter, bara en liten gnutta;-)

1 kommentar:

  1. Grattis! DU är en vinnare på min blogg :)
    maila mig din adress är du snäll: mail@monstermalla.se

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!