söndag 14 augusti 2011

Snipp snapp slut, så var helgen slut!

Då har man jobbat sin sista natt för denna veckan! Nu har jag "helg";-)
Känner mej som en över speedad duracellkanin som bara går och går och maller på i väldans fart. Min sömn har fått sig en rejäl törn, men jag är ändå inte trött... Jag borde vara det med tanke på att jag har sovit så där 10 timmar på 3 dygn... Men sova får man väl göra när man är gamma!;-)
Några som iallafall sover gott i vår säng är Douglas och Alfred! Jonas själv låg på en madrass på golvet nu när jag tittade in där;-) Förmodligen har de sparkat ut honom ur sängen, de små liven...!;-) *fniss*
Nähäp nu ska den här duracellkaninen hoppa i säng och försöka speeda av lite. För imorgon (läs idag, det är ju som imorgon för mej... Äsch ni fattar;-)) Så ska vi in till den stora staden och besöka IKEA! Så klockan 12 ringer min klocka! Jag hoppas verkligen att jag är lika pigg då som jag är nu, förmodligen är jag INTE det;-)!

4 kommentarer:

  1. IKEA är ju alltid kul, gör nog inte så mycket att du har sovit för lite...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nej troligtvis är du inte pigg vid den tiden, sova ikapp är en omöjlighet, fråga mig 17 års nattskift inom bl a "vården" har satt bestående sämnrubbningskador på mig, men det är ett sett att få en modern familj att fungera, mina barn är de stora vinnarna av mitt skiftarbete och därför värt allt slit!
    Ha en fin fortsatt helg!
    Måste du verkligen till IKEA!
    PS: Härlig bild, tok faktiskt en likande för en tid sedan....när mina 2 söner, nu 2 meter långa och 19 0ch 22 år sov middag tillsammans....lika gulliga, men åren går som sagt.....! (ler)
    Ha det Bäst!

    SvaraRadera
  3. Sömnrubbningskador ska det självfallet stå!

    SvaraRadera
  4. Gud så söta! ♥
    Hoppas ni hittade en massa kul på IKEA!!

    Kram kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!