onsdag 10 augusti 2011

Morgontrötta...

Vi är små morgontrötta rackare... Vi steg upp efter klockan 10 idag och åt frukost nyss! Det är vad jag kallar lyx det;-) Vi suger på den här "sommarlovskaramellen" länge. Varför gå upp tidigt på morgonen när man liksom inte behöver?!
Hur vi nu i all världen ska komma upp klockan 7 på mornarna när Douglas börjar skolan om 3 veckor,ja det är en annan femma det...;-) Vill inte ens tänka på det, så jag skjuter den tanken lite längre fram och bara njuter av våra härliga mornar där vi går omkring i morgonrocken och pyjamasen till klockan 12 på dagarna!*lovley*
*harkel* Fick lov att väcka Fabian klockan 10:30 så att han inte skulle missa frukosten och då har han sovit sen klockan 19:30 igår.... *fniss*

6 kommentarer:

  1. Jag går, sen snart två veckor tillbaka, upp med Magnus vid 05.20 men sen när han åkt till jobbet så kryper jag ner hos sonen igen... Läser en stund men somnar sen om. Härligt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, inte dåligt att sova så länge... själv stiger jag upp runt sex - sju men det är rätt lagom... hinner med en del (typ surfa) fix.

    Kan du skicka receptet på dumlekakor, har det nånstans men vet inte var. Superbra tips, de är ju smarriga.
    kram

    (Har skänkt lite extra pengar till katastrofbarnen men det får nog bli lite till, är hemska bilder och man får sig klart en tankeställare hur bra vi har det)

    SvaraRadera
  3. Åh va härligt med så lång sovmorgon!
    Mina barn vaknade alldeles för tidigt men jag kunde ligga kvar och dra mig medan dom tittade på barnprogram...hihi
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt! Jag är av samma åsikt - varför gå upp tidigt när man inte verkligen måste? =) Hoppas på en morgontrött bebis för min del. =P

    SvaraRadera
  5. Lyxlirare där ;-) Vår skola börjar på måndag :-(

    SvaraRadera
  6. Klart att ni ska passa på att sova ut om ni har chansen. Det skulle jag också ha gjort. ;)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!