måndag 1 augusti 2011

Smultronställe!

Vi packade badväskan och drog ut till mamma och hämtade gossarna på förmiddagen! Solen sken från en klarblå och varm himmel och då kan man ju liksom inte vara hemma;-)
Vi drog till grannkommunen och till mamma och Tommys lilla smultronställe dit de åker och badar med sin hund Blacky! Inget folk, bara vi och jag tycker det är sååå skönt!;-) Då behöver jag inte gömma mej i vassen, utan sitta och släppa ut magen som jag vill och bränna på fläsket! *fniss*
 Det fanns 2 som låg i de alla timmar som vi var där, den ene var Blacky och den andre Douglas....
 Inte behöver man ha metspö när det finns vass att fiska med;-) Allt går att göra, bara man har fantasi!!
 Hann iallafall fota vår badpojke en liten sväng på bryggan innan han hann hoppa i igen;-)!
 Badkrukan Fabian tog hellre sig en skön middagsovning i skuggan än att bada....
 Och så även hans pappa;-)
Idag har vi verkligen njutit för fullt av "vårt" smultronställe och jag hoppas verkligen att vi kan åka dit flera gånger den här sommaren! För sommaren är väl här för att stanna va?!;-)

5 kommentarer:

  1. Det ser helt fantastiskt ut! Jag är faktiskt lite avundsjuk då jag har lyckats tajma in så att jag har jobbat ALLA fina dagar än så länge den här sommaren. Så det är bra att ni njuter för mig med. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ni hade en underbar dag!

    PS. Fabians pappa ser ut att vara ÄNNU MER badkruka än självaste Fabian...(?) ;-)

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar dag och vilka härliga bilder.
    Det blir säkert fler sådana dagar så ni kan njuta lika mycket igen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. vilka härliga bilder den är så otroligt vacker med lillkillen på bryggan i armpuffar och näckrosor..
    Skönt med smultronställen där man bara är helt själv:)

    SvaraRadera
  5. ÄLSKAR bilderna!både här o de tokfina fotona på parkbänken.Toksöta!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!