onsdag 17 augusti 2011

Onsdag kväll...

Onsdag kväll och himlen har sett ut så här hos oss nu ikväll! Alldeles alldels underbar!!!Det såg nästan ut som det brann där borta vid skogsslutet och barnen var helt fascinerade!
Efter denna bilden drog svarta moln in och det började att blixtra och dundra. Nu har det dock lagt sig, tack och lov!
Detta väder ja... Det håller på allvar på att få mej knäpp. Dels gör denna fullmåne mej sömnlös hela nätterna igenom och jag ligger och tvinnar runt i lakanen hela nätterna.... Och sen allt detta regnande, fy sjutton:-( 
Ikväll är det iallafall inte fullmånen, nej det är svartare än svartast ute så inatt kanske jag kan sova!
Tydligen är det inte bara jag som har problem med sömnen... Nej det verkar ha smittat av sig till denna unga man. Ikväll vägrade han att somna. Nyss när jag kom in i hans rum låg han där och snackade med gud och alla spöken... Plötsligt dök han upp och gapskrattade som gubben i lådan;-) Nu är det dock tyst från hans rum, så nu borde han väl somnat!
Nähä nu borde jag oxå tassa ner till min säng och hoppas på att JB kommer i tid ikväll, dessutom börjar ett sug efter något gott komma smygandes och det är inte alls bra så här sent på kvällen... Så, natti natt!

2 kommentarer:

  1. Ja vädret har varit helt bananas nu på slutet. Sol varvar med regn och åska. Vart tog den riktiga sommaren vägen?
    Ha en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är kanske är fullmånen. Lill-killen sov riktigt USELT i natt! Blä! Zzzzzz.... :-P

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!