söndag 28 augusti 2011

Lite svammel så här på söndagsmorgonen!

Ni som känner mej och som har läst min blogg ett längre tag vet ju om att jag är lite fjantig med kött och fågel. Alltså jag kan få för mej när jag sitter och äter kyckling att den liksom piper till eller när jag äter gris att det nöffar där på tallriken... Jag blir en aning äckelmagad och kan då inte äta upp maten...
Inatt när jag satt och åt min räksallad (älskar fisk och skaldjur) Så fick jag för mej att jag tyckte hemskt synd om dessa söta små kokta räkorna som annars är så goda... Jag liksom såg i mitt huvud hur de små stackrarna simmade runt i sitt hav och helt plötsligt blev de kokta...;-)
Jo då denna gången fick jag ner maten med god aptit! Fisk och skaldjur är ändå inte samma som kött liksom...
Jag har iallafall mycket trevlig underhållning från radion som susar i mina öron på nätterna! Vaken med P3 och P4 is da shit! Hade jag inte haft dom som sällskap så vette katten hur mina nätter hade varit! De spelar grymt bra musik och så är det alltid någon full ensam stackars människa som ringer in och de blir så där otroligt pinsamt när de aldrig vill lägga på. Så sitter man där som lyssnare och inte vet vart man ska ta vägen;-) *fniss*
Nä nu ska jag inte sitta här och svamla mer. Nu väntar John Blund på mej. Vi har faktiskt bokat en dejt han och jag i Douglas säng;-) Så då är det bäst att skynda sig in dit med detsamma så att han inte blir sur och sticker sin väg... Natti natt!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att räkorna inte dök upp i drömmarna också :-)
    Mysigt med en dejt!

    Kram och ha en skön söndag

    SvaraRadera
  2. Men gud vad den salladesn såg ut.. himla fräsch.. Och snart borde det nog vara dags för mig att göra det där GI-knäcket med.. Åt det hemma hos en bekant & satanigatan vad gott det var

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!