lördag 13 augusti 2011

God morgon världen!

Oj oj oj vilken underbar höst morgon det är, eller nähä de var bara mitten av augusti ännu...;-) Termometern i bilen visade 4 grader när jag gasade hemmåt nu. Brrr svinkallt ju så vi får nog ändå klassa detta som en höst morgon varken vi vill eller inte...:-(
Men solen är framme och det finns inte ett endaste moln på himlen, en fantastiskt morgon helt enkelt! Hade jag varit en gnutta piggare så hade jag snörat på mej gympadojjorna och gått en sväng i den kalla och soliga morgonen! Men sängen skriker för mycket på mej just nu. Några timmars sömn behöver jag allt;-)!
Fatta att 12 timmar kan gå så otroligt fort. Det säger bara pang och så är det helt plötsligt morgon! *härligt*
Men jag har ändå lite svårt att få ihop det här när jag jobbar 12 timmars pass på nätterna. Jag vet knappt om det är dag, morgon, kväll eller natt. Man blir en aning knäpp när man jobbar så här;-)!
Ge er ut i den underbara solen nu, själv ska jag krypa ner under täcket och sussa gott!
God morgon på er!

6 kommentarer:

  1. godmorgon! hoppas du fått sova gott :)

    SvaraRadera
  2. God morgon!
    Jag trodde för ett ögonblick att det faktiskt var ett "jag har tagit kort på mig själv inför löparturen"-kort... Hi hi!

    Sov gott! :-)

    SvaraRadera
  3. Du ser oförskämt fräsch ut;-))
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  4. God morgon! Och go´natt! Och tack för solen.

    Kram Madde

    SvaraRadera
  5. Hoppas du har sovit gott. :D
    Jobbade också i natt å lyckades tvinga mej till fem timmar, sen vägrade kroppen sova mer!? :P
    Hej å hå, nya tag å en jobbnatt till väntar. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!