tisdag 23 augusti 2011

Sista dagen med gänget...

Jaha då har det långa sommarlovet börjat nått sitt slut och imorgon börjar allvaret igen! Idag är det sista dagen här hemma med slapp, utan rutiner och väckarklockor...
Måste ändå erkänna att det trots allt ska bli ganska så skönt att ha lite "vanliga" dagar och rutiner. Fast det jag fasar för mest är hur i all världen vi ska komma upp på morgonen och befinna oss på skolan och förskolan klockan 8:15 på morgonen... *hua* Imorse klockan 9:30 stod det 1 års kalas på schemat och vi skulle alltså behöva gå upp redan vid 8:15... Jo då vi hann, kom bara 5 minuter försent efter lite sammanbrott från alla håll och kanter;-) Så jo nog fasar jag allt för att komma iväg på mornarna framöver. Om vi ska hinna med allt så får jag nog börja gå upp vid 6 på mornarna...
Är pirrig i magen som bara den. Vet inte vad det beror på, kanske kan det vara för att Douglas har sin första skoldag imorgon? Tror bestämt att jag är mer pirrig i magen än vad han är...;-) *fniss*

Inte det lättaste att ta kort på oss alla 4 ihop längre. De är alltid någon som protesterar och gör någon min;-) Bara jag som är en linslus och tittar rakt in i kameran;-)

4 kommentarer:

  1. Det var faktiskt lättare än jag trodde att få iväg alla ungar på morgonen. Hoppas det går lika lätt för er :-)

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå bra ska du se!
    Och visst är det härligt med lite "vanlig vardag"!??!! Love it!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig familj ni är. Blir så glad av att se bilderna på er. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!