fredag 19 augusti 2011

Höstfärger!


Köpte denna underbara höstkofta i underbara höstfärger på PEOPLE häromdagen! Jag vet inte riktigt om jag kan bestämma mej om jag gillar hösten eller inte, men jag vet iallafall att jag älskar att shoppa just höstkläder! Det fanns massor av fint och jag kunde ha kommit hem med mer kläder om jag bara hade fått pröva i fred... Hade med mej Alfred och Fabian som just då var överspeedade och sprang som små huliganer runt runt i affären;-)
Tog dessa bilder igår när det var sol och lite värme ute. Idag vräker regnet ner utanför fönstret och kylan gör sig hörd ... *brrr* Men bara att vänja sig, snart åker väl både mössa och vantar på;-)

9 kommentarer:

  1. Jättefin tröja! Inte sådär tråkigt grå eller brun eller svart... (som de brukar vara)! :-D

    SvaraRadera
  2. PS. (Som även mina brukar vara, så ni inte tror att jag klagar på andra). Hi hi!

    SvaraRadera
  3. Skön böna, helt enkelt!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. SKIT SNYGGT !! Hoppas ni får en riktig höjarhelg med en massa mys och kanske lite godsaker ? ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Var har du köpt jeansen??

    SvaraRadera
  6. Supersnygg kofta!! Och Jeans!! =)

    Och som ALLTID, HÄRLIGA bilder på en toppen tjej!! ♥

    SvaraRadera
  7. Jag undrar oxå var du köpt jeansen
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder och Snygg kofta :-) och varför har inte People webb butik? :-(
    Vilket märke har koftan? Vill ha!!!!
    Kraaam

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!