lördag 27 augusti 2011

En seg natt...

Jag har nästan dött en gnutta av tristess och ensamhet inatt. De 12 timmar som jag har jobbat har aldrig gått långsammare... Min kära medarbetare svek mej denna helgen och tog istället ett flyg till turklandet där han skulle sola, bada och dricka goda drinkar... Alltså jag fattar inte hur han kan välja sol och goda drinkar före än att jobba 2 stycken 12 timmars pass med mej på en industri??;-) *fniss*
Dessutom har det varit tropisk värme hela natten lång. Så det är rena turen att jag har det hull jag har på kroppen, annars hade nog riskerna varit att jag fallit ihop i en blöt fläck på golvet...;-)
Inatt har denna robot och några av han polare gjort mej sällskap! Ja bättre än inget sällskap alls liksom...;-)
Vi har haft långa och djupa samtal han och jag. En god lyssnare, men han kommer dock inte med så många kloka svar;-)
Men efter en långsam natt så kunde det ju inte bli bättre när jag nu loggade in här och fick till min glädje se att jag vunnit en höstpresent hos mostermalla!! *jiiiihooo*

5 kommentarer:

  1. FY, vilken natt! Och ensam, tar dom inte in en vikarie då?? Hur sjutton håller man sig vaken annars??
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackare. Vad jobbigt att hålla sig vaken och på allerten aldelets själv! Skönt att du hade dina kompisar: Robbortarna i alla fall ^^

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Inte så rolig miljö att stå helt ensam i..... Och inte blir det bättre av att tänka på kollegan i turklandet ;-)

    SvaraRadera
  4. Trevligt med en så god lyssnare, då får man precis de svaren man vill ha haha

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  5. gud vad trist att jobba natt själv, det skulle jag inte greja, det är ju kollegorna som håller en vaken :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!