lördag 14 januari 2012

Träning och lite dåligt samvete...




När jag vaknade idag klev jag raka vägen i träningskläderna och styrde bilen mot gymmet! Nu har jag sprungit och gått (lite) ca 4,7 km!!! Så nu sitter jag här och svettas gött!!
Man får alltid lite dåligt samvete för att man går och tränar de få timmarna man är vakna på helgerna. Det känns som om man försummar barnens tid lite... Fast å andra sidan är jag med dom hela veckan så de får nog av mej så de räcker;)
Jag tänkte på en sak idag på gymmet... Jag blev lite full i skratt! Folk sitter och håller på med sina telefoner hela tiden... Även när de sitter i träningsapparaterna...;) konstigt de där...?;)
(Moa och din kompis, kul att träffa er och tack för era fina ord!!!)

3 kommentarer:

  1. Ha inte dåligt samvete!
    Du är en bättre Karolin och mamma om du får den tiden för dig själv!
    Önskar att jag också hade kunnat röra på fläsket utan att få ont överallt..
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hihihi, jag har oxå sett det. Mobilerna är numera som fastväxta i händerna ;)

    SvaraRadera
  3. Du behöver inte få dåligt samvete för att du tränar. Du är en bättre mamma om du mår bra i dig själv! Så det är en förutsättning att få göra något man tycker om.
    Bra jobbat, Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!