måndag 23 januari 2012

Dag 15!

Idag har de redan gått halva tiden på min utmaning! Jösses va tiden går fort... Bara 15 dagar kvar och jag har inte ens använt en bråkdel av min garderob, skulle kanske ha satsat på en 100 dagars utmaning iallafall?!;-)
Idag har jag klätt upp mej lite finare än vad jag brukar göra en helt vanlig måndag! Men mer om det berättar jag sen;-) Japp jag håller er på sträckbänken lite till! *fniss*
Hela dagens outfit kommer från People och är inköpt nu på senhösten! Blusen är av märket freequent och de mörkblåa jeans är av märket Vero Moda!
(Ha ha fråga mej inte hur jag står med benet? Ser liksom har tappat det där bakom;-))


11 kommentarer:

  1. Åh du är jätte fin!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh så fin denna outfit var...har bläddrat lite bakåt bara för att se allt och du damen har snygga!!! kläder!

    SvaraRadera
  3. Klart snygg outfit=)) Håller med om att det gav en riktigt härlig sommarkänsla! Meeeen nu vill vi veta vad du bitit på naglarna i dag för? Kram

    SvaraRadera
  4. Snyggt, du charmar vem som helst i den stassen! Hoppas det gick bra i dag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin!! jag håller på 100 dagars ja!!! kram fina du!! Mona

    SvaraRadera
  6. En riktig snygg brud i lyxförpackning ;-)
    Är nyfiken på intervjun såklart! Hihi
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Shit vad snygg du é!
    Men jag tror jag skrattar på mig, precis så som du står med ena foten (tårna på fel håll) så står jag också utan att tänka mig för tex om jag skall berätta något eller bara lyssnar så brukar Nicklas skratta och säga. -Stå inte så med tårna! Det gör ju ont.
    Kram

    SvaraRadera
  8. aaa vilken snygg tunika/blus!! ;-)
    kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!