lördag 21 januari 2012

En längtan efter sommaren...

Inatt på radion pratade de om  havet, solen, värmen, semestern, lata dagar och bad!!
Jag blev helt till mej i tankarna när de pratade om det och helt plötsligt befann jag mej sittandes i en skön solstol vid havet i Mellbystrand! Okej, jag drömde lite där på jobbet bland bullret... Men guuud vad jag längtar till sommaren just nu!
Fick lov att titta igenom sommarens bilder i mobilen och viss blir man sugen på sommaren när man ser dessa bilder?;-)
Jag hoppas dock att vi får en bättre sommar iår än vad vi fick förra sommaren... Ja för man kan nästan säga att sommaren 2011 regnade bort:-( De vill vi absolut inte att sommaren 2012 ska göra;-) Nepp för jag har bestämt att jag ska bo i min solstol vid havet i minst 4 härliga veckor! Så de så! Hör du det väderguden?!;-)
Nu ska jag krypa ner i sängen och drömma mej bort till en varm och solig sommardag! *lovley*

6 kommentarer:

  1. Nej fy sjutton om årets sommar blir som förra året :-( Vill ha sol, sol, sol, hellre "för mycket" än för lite....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja herregud, vad skönt det hade varit om det var sommar nu. Eller åtminstone (varm) vår! *längtar också*

    SvaraRadera
  3. Jo jag älskar denna tidning. Massor av gott. Muffinsen på framsidan var Nutellamuffins :)
    Ja rak lugg är det bästa jag gjort. Trivs superbra i det! Bara att klippa ;)


    Själv längtar jag bara efter snö och en riktigt vinter!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, vem längtar inte efter sommaren :) Det gör jag, men det var nog mitt fel att förra sommaren blev kass eftersom jag var ledig i stort hela sommaren.

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg tröja din son har... HVtröjan!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!