torsdag 26 januari 2012

Dag 18!

Undra om jag någonstans i sinnet längtar till sommaren? Man kan nästan tro det. Igår kort kort jeanskjol, idag svarta små shorts;-)
Det suger grymt mycket i min shoppingtarm just nu... Jag har faktiskt inte shoppat någonting sedan i mitten av december, alltså mer än en månad och det är fasen rekord för mej;-)
Jag hade satt upp en liten utmaning för mej själv att jag inte skulle shoppa kläder på en månad! Jag har hållt det och nästa steg skulle liksom bli att hålla mej hela denna månaden ut. Men nu vet jag fasiken inte, jag kommer nog INTE att kunna hålla det... Jag vill shoppa massor av nytt nuuuu!! Ja jag får nog erkänna att jag har shopping djävulen i mej och är beroende av att shoppa kläder;-) Har ni? Eller är det ett tråkigt måste att köpa kläder för er?;-)
Dagens outfit idag blev ett par korta svarta shorts (som jag aldrig har använt... Inköpta i mitten av december) Till det en fladdrig röd/orange topp som jag hittade på REA för 50 spänn inne på KapAhl! Armband H&M och stövlarna kommer från scorett! Nej jag går inte med stövlar på mej inomhus;-) Men jag kom utifrån och kom på att jag skulle ta bilden och då fick de sitta på!!;-)


5 kommentarer:

  1. Shoppa är något jag är mästare på ;) Jag ääääälskar kläder, skor å accessoarer ;P
    Just nu har jag ett deltidsjobb som ger mig möjligheten att shoppa för "inga pengar alls".
    Så jag shoppar!! :D

    SvaraRadera
  2. Shoppa... jag önskar jag kunde! Kläderna i min garderob hade kanske räckt till att visa olika outfits en vecka.... Så visst ska jag erkänna att jag blir avundsjuk på alla dina fina kläder :) Men, men, jag kan bara hoppas att min tid också kommer när jag kan shoppa loss!!

    SvaraRadera
  3. Jag längtar till jag kan börja köpa lite nytt igen, nu går man bara och tittar på allt fint och känner sig bara hur tjock som helst.. men om ett par månader hoppas jag på att ha tappat mycket av gravidkilona och kunna köpa nått nytt till mig själv som inte är gravidkläder

    SvaraRadera
  4. Hade ju tänkt att inte shoppa nåt i januari men det sket sig - mycket! Tar nya tag i februari och hoppas på en shoppingfri månad (förutom blingo-partyt då alltså):)
    kram j.

    SvaraRadera
  5. Klart att du vill shoppa en massa nytt nu när din kropp ändrats så!
    Jag har shopp-stopp i tre månader... nyårsmål för mig, snart har jag klarat en månad. "Bara" två kvar.. och visst är jag köpsugen!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!