lördag 14 januari 2012

Skillnad på fredagsmys och fredagsmys...

Alltså de här med fredagsmys är lite speciellt. Man äter gott, umgås med familjen, dricker ett glass rött och somnar framför TVn... "Tyvärr" missar jag ju ALLTID fredagsmyset här hemma, vilket är både på gott och ont... De onda är ju förstås att man inte får mysa till det så där lite extra. Men det goda är ju att jag faktiskt slipper sitta och titta på när de andra glufsar i sig av dessa godsaker...;-) Fick denna bilden på ett mms igårkvällst av Jonas...
Så klart fick ju jag oxå lov att visa upp mina delikatesser så där på fredagskvällen... Äppelchips, banan, vatten, kaffe och en piggaupp dej dryck;-) Det är lite skillnad på fredagsmys och fredagsmys om man säger så...;-)
När jag skulle åka på jobbet igår frågade Douglas om han fick hänga med en sväng och hälsa på mej! Klart han fick! Att få se alla maskiner är ju bara såååå fascinerande för en 6 åring;-) Men att få sitta i trucken är nog de allra bästa;-) Att sen få sitta i mammas knä när hon kör den, det är oslagbart;-) Tur att man kan glädja sina barn lite;-)
Alfred och Fabian kom oxå senare. Fabian var så rädd för allt så han skakade hela han som vanligt när han är på mitt jobb;-)
Nu blir det sängen! Har faktiskt varit vaken sedan igår morse klockan 7 och det börjar kännas nu...;-)
Fast å andra sidan så är jag inte så trött som jag borde vara..;-) Men så är jag inte så normal heller;-)
Natti natt för min del! God morgon för eran del!

6 kommentarer:

  1. Tycker det e strongt av dig att pallat jobba helgnätter! Kan tänka mig att grabbarna tyckte det var spännande;)
    Hoppas du får en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fredagsmyset för en hårt arbetande kvinna såg inte heller helt fel ut ;-)
    Sov gott,
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha ja det var lite skillnad på mys och mys :)

    SV: Så här stod det i facerapen:
    "Vågar man testa ett hemmakit med analblekning, eller är det bäst att göra det hos nån som kan? Kostar ju ändå runt en tusing..."

    HAHAHA!! Min syrra är expert på att glömma logga ut när hon är hos oss. Plus att Jocke PÅMINDE henne, just för att hon inte skulle bli facerape:ad av mig.
    Men se hur det gick :)

    Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Haha !!! men fy va taskigt ! Sånna bilder får de ju inte skicka till dig när du är så dukig :)
    Har du testat päron än förresten ?
    Ha en riktigt skön dag vännen ! Kramar

    SvaraRadera
  5. Stackars dig, men duktig är du!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag hade fått för mig att du jobbade natt inom vården :) så fel jag hade ;) fniss! Kram kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!