torsdag 12 januari 2012

Sugen på en förändring...

Klippa eller inte klippas? De är den stora frågan? Alltså jag vet, de är bara hår och håret växer ju ut.. Jag känner för en förändring just nu... Att håret kan göra så mycket förändring, ja det kan man ju se bara på Alfred. Det blev ju en helt ny kille som flyttade hit;-)
Men samtidigt så vill jag inte heller klippa av mej mitt långa hår. Nej för tänk om, ja TÄNK OM det skulle bli ett bröllop;-) Då vill jag ju ha mitt hår som jag kan sätta upp i en vacker bröllopsfrisyr...
Men jag är ändå sugen på att klippa mej...Klippa lugg kanske?
 Eller klippa av mej allt? En superkort frilla med lite cool rakning på sidorna?;-)
 Eller ska jag behålla mitt burr?;-)
Ja jag vet att jag inte är så snygg på korten, men man kan ju inte vara snygg jämt;-) *asg*
Nå vad tycker ni? Klippa eller inte klippa???

18 kommentarer:

  1. Jag röstar på lugg! Det är väl en lagom förändring om du är lite rädd men ändå vill göra nåt nytt.

    SvaraRadera
  2. Christina Arnesdotter Ström12 januari 2012 kl. 21:32

    Hej!
    Jag tycker du ska klippa lugg!
    Behåll ditt långa hår ifall det blir bröllop!

    SvaraRadera
  3. Enligt svägerskan är det mycket raka frisyrer nu så jag röstar på bred lugg och klipp håret så allt blir jämnlångt också ska det vara raka kanter. Tror jag skulle va skit snyggt på dig och då behåller du ju ändå ditt långa hår :)

    SvaraRadera
  4. Du har superfint, tjockt hår och jag är sååå avis! ;-)
    Men jag tror du skulle bli jättefin i lugg och om du klipper upp håret lite så det får mer "liv" eller vad man nu ska säga. :-)

    SvaraRadera
  5. Behåll ditt hår!
    Inte lugg!

    SvaraRadera
  6. jag tror du skulle vara urgullig i lugg!

    SvaraRadera
  7. Tror du skulle passa super I lugg! I år är det skottår så nu får ju vi tjejer fria- kanske våran enda chans ;) kram

    SvaraRadera
  8. Kort!!! :-) jag trivs så bra i mitt, och dessutom så hade jag alltid uppsatt, nu går det variera massa!! Klipp å spara hårtussarna för ev bröllop :-)

    SvaraRadera
  9. En tjock ganska lång rundad lugg eller en lång Page tycker jag. Eller ett rejält uppklipp , snedbena och lång snedlugg.

    SvaraRadera
  10. Jag röstar på lugg, det skulle nog bli ascoolt :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  11. Du e fin som du är!!!! Men lugg hade du vart riktigt läcker i tror jag:)

    SvaraRadera
  12. Jag är tråkig, klipp inte! ;-)
    Du är så jäkla snygg precis som du är.
    Vill du ha förändring, köp ett nytt läppstift istället haha

    KRAM

    SvaraRadera
  13. Jag kommer nog klippa lugg imorn. Ska vi ge oss in i luggträsket tillsammans? ;) det är skitsnyggt med lugg och jag tror du skulle passa i det :) kram

    SvaraRadera
  14. Jag är en sån som tänker "det växer ju ändå ut om man inte skulle bli nöjd...det är ju bara hår" så kör på en förändring! Lugg, lite kortare, något som gör att man känner själv att man har gjort en förändring :)
    Kram Elin.T

    SvaraRadera
  15. Morrn, morrn! Oh, du har så vackert hår tycker jag. Men kanske en liten lugg skulle passa till det långa svallet? Alltid kul med lite nytt i peruken=)) Kram och ha en härlig fredag=)))

    SvaraRadera
  16. RÖR INTE DITT UNDERBARA HÅR!! Du har så vackert hår så det ska vara långt och visas upp, men jag förstår om du vill ha förändring. Jag resonerar också såhär "det är bara ett hår, det växer ut igen" och lever också efter det, kort varannat år och långt varannat ungefär, allt ifrån vitt till svart..
    Kram

    SvaraRadera
  17. Jag har alltid haft långt hår men i tisdags klippte jag av 15-20 cm och jag är supernöjd. Mitt krav var att jag skulle kunna sätta upp de och det kan jag! Gör nåt kul, det växer ut! Om du inte vågar fullt ut, börja lite försiktigt.

    SvaraRadera
  18. En skönhet klär i allt och du kommer vara lika snygg oavsett vilket! Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!