söndag 1 januari 2012

Nyårsafton i bilder!

Vi hade en supermysig nyårsafton hos fina vännerna Hanna och Affe! Och allt som allt var vi 9 vuxna och 9 barn!
Snyggaste tjejerna ever;-)!! Fotografen, alltså Jonas tröttnade en gnutta på oss när han tog kort efter kort på oss och vi blev aldrig nöjda;-) Men detta blev iallafall bra!
Kompisarna Axel och Alfred har mojsat ner sig i sängen! Eller ja kompisar och kompisar, igår var de mer som hund och katt;-)
 Fabian var de näst minsta av barnen, men betedde sig som den äldsta och satte skräcken i tjejerna;-) Jo då han kan allt våran son;-) Humöret hade han även igår, men söt var han!;-)
 Vi blev serverade supersmarrig 3 rätters meny! Förätten bestod av ostsoppa som smakade himelsk!
 Varmrätten bestog av helstekt oxfile, rödvinssås och potatisgratäng!
 Precis innan tolvslaget intogs denna smarriga efterrätt, marängswiss!! *mums*
Min stora och söta 6 åring! Kan meddela att de inte är så populärt att vara med på kort tillsammans med sin mamma längre... Nej då jag fick allt lov att muta honom för att han skulle vara med på bild... Ett fritt köp av spel till ajfånen blev mutet;-)
 Att få 5 familjemedlemmar samlade på en och samma bild är heller inte de enklaste... Även här blev det massor av mut med både godis och spel;-) Ja sånt får man muta med på självaste nyårsafton!
Innan klockan 12 satte vi alla på oss kläderna och begav oss ut! Massor av vackra fyverkerier lyste upp vår himmel... De största barnen blev livrädda och gick in, men inte Alfred... Nej han var ute längst av alla och beundrade den vackra himlen;-)
  Alltså bubbel ute klockan 12 på natten smakar förträffligt bra! De tyckte iallafall jag och Hanna;-)
Ett nyårs löfte gavs så där i sista stund! Japp och jag hoppas verkligen vi kan lova det;-)! Jag vet iallafall att jag kan lova mitt, men jag vet inte om Jonas kan hålla sitt?;-) *fniss*

12 kommentarer:

  1. Jösses va fin du är, Karro!

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina kort!!
    Blev bara LIITE nyfiken på era löften...
    Berätta mer sen är du snäll.. =)
    Kramizz Sofia

    SvaraRadera
  3. Men sååå fina!♥ Vilken kväll ni verkar haft!
    OCH attans vad nyfiken du gör oss!!
    -JONAS! Nu är det du som tar och berättar för oss vad ni lovade varandra i natt!! =)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder! Gott nytt år

    SvaraRadera
  5. Finfina bilder på er kväll.

    SvaraRadera
  6. Vilka fina och mysiga bilder! Maten så riktigt smaskig ut och kul att du även fick ett leende för det mutet :D

    Sv: Riktigt starkt jobbat med viktnedgången! Hur gjorde du? Är det något speciellt du skulle vilja läsa om för att lyckas med de sista 5 kilona? :)

    SvaraRadera
  7. Låter som en härlig nyårsafton!
    Din make (förlåt sambo...) ;-) ser lite lullig ut på fotona. Men det behöver självklart inte vara så... Bara en observation. ;-)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  8. När jag tittar på den här underbara bildkavalkaden så måste jag säga att dagen-efter-tillståndet nästan var värt det... eller hur;-)
    1 000 tack för din hälsning hos mig:-)

    SvaraRadera
  9. Fina bilder, du är verkligen kamerans bästa vän!
    Middan låter inte fy skam, har du nåt bra recept på ostsoppa? Jag har aldrig ätit det..
    Kram och hoppas du har återhämtat huvudknoppen och välmåendet i dag ;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!