måndag 23 januari 2012

Oj oj oj va pirrigt... *andas in*andas ut*

Är riktigt pirrig just... Håller för tillfället på att käka upp varenda nagel på handen, trots att jag inte är någon nagelbitare... Jag är så nervös så jag har en hel farm av fjärilar i magen... Om 30 minuter ringer telefonen... Mer kan jag inte säga... Men jag LOVAR er att jag berättar ALLT ikväll;-) *andas in* andas ut* Oj oj oj va spännande detta är;-) Ett, två och tre... Skärpning fröken Johansson, skärpning! Detta fixar du!!

10 kommentarer:

  1. Oj oj, spännande cliff-hanger! :-D

    SvaraRadera
  2. Men hallååååå... Nyfiken värre nu ju!!

    SvaraRadera
  3. En åååå så nyfikna du gör oss!!

    SvaraRadera
  4. Nu har du gjort mig nyfiken oxå !!
    Hoppas samtalet innebär något riktigt positivt och roligt !! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får ett positivt samtal=)))
    Kollar senare vad du har att berätta;)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Waaaa vad spännande, och jag är så nyfiken att jag håller på att spricka! However, lycka till, med vad det nu må vara :)

    Kramar M

    SvaraRadera
  7. Gaaa så kan du ju inte göra..nu blev jag juh Jätte nyfiken ;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!