torsdag 26 januari 2012

Tack!

En STOR slängpuss till er alla fina!!
Jag vill bara säga TACK TACK TACK till er alla underbara läsare! Vad skulle jag och min blogg vara utan er? Inget förstås;-) Besökstatestiken har skjutit i höjde de senaste veckorna och ingen är gladare än jag, de ska ni veta!!
Jag älskar era underbara kommentarer och läser alla dem med glädje!
Skulle ni vilja glädja mej ännu mera så får ni gärna gå in på mammabloggar (HÄR) och ge mej en röst! Ni måste förstås ge mej det allra högsta betyget, annars kan nu skippa att rösta på mej;-) *blink*blink*
Så här har besöksstatestiken sett ut de sista veckorna! Det är sååå grymt häftigt att ha över 1000 besökare per dag! Lilla jag liksom;-)

7 kommentarer:

  1. Man blir ju så glad över snälla kommentarer :)

    SvaraRadera
  2. Njuuuut Karro!
    You´re worth it! :-)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Klart jag går in och röstar på dig! :)

    SvaraRadera
  4. röstat högst beytg såklart! :D

    SvaraRadera
  5. Ja din blogg är det inte många som slår=)) Kollar den det första jag gör när jag slår ner ändan i stolen:)) Klart jag röstar och högsta betyg naturligtvis=)) Stort grattis till dig Karro!!

    SvaraRadera
  6. Ja din blogg är det inte många som slår=)) Kollar den det första jag gör när jag slår ner ändan i stolen:)) Klart jag röstar och högsta betyg naturligtvis=)) Stort grattis till dig Karro!!

    SvaraRadera
  7. Det är bara för att du har en så bra blogg, och du verkar vara en genomgo person. Självklart får du min högsta röst!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!