lördag 28 januari 2012

Lika som bär!

Vilken är vilken?;-)
Kolla in så lika Fabian och Skorpan är! Fabian har verkligen en 70 -talsfrilla och jag älskar den;-)! (Varför ha samma frilla som andra likson?;-))
Visst är Skorpan och Lillebror i Karlsson på taket samma person? Ja jag måste fråga för jag blev en gnutta fundersam nu...
Appropå Karlsson på taket... Så här ser Karlsson ut som vuxen!;-)

Karlsson som jag alltid har haft en skräckblandad förtjusning till... Kan fortfarande inte bestämma mej om jag gillar honom eller inte... Han är ju egentligen en liten djävuls unge... Eller unge och unge? Vad är han för något egentligen? Barn , mittimellan eller vuxen?;-)

7 kommentarer:

  1. Ja de är samma! Var tvungen att kolla imdb för jag var osäker. :)

    SvaraRadera
  2. Är inte han en liten gubbe? Tycker han är fantastiskt obehaglig!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag ogillar Karlsson på taket, han är så himla elak

    SvaraRadera
  4. Fabian är en liten sötnos! kram Mona

    SvaraRadera
  5. Jag brukar se han (den där vuxna) lite då och då på stan. :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!