torsdag 12 januari 2012

Dag 4!

Blått är flott och jag trivs väldigt bra i denna färgen! Appropå färg... Jag känner att jag varit väldigt duktig hitills och inte bara använt svarta kläder! Annars bor jag nästan bara i svarta kläder. Skittråkigt jag vet, men på någotvis så kan man liksom gömma sig bakom svart. De skyller vissa detaljer som man kanske inte vill visa upp;-)
Men ju mer jag har gått ner, ju mer färg har oxå fått flytta in i min garderob!!
Dagens outfit består av en tunika/t-shirt från Vero Moda, leggingsar från Monki, halsband från Plain Vanilla och armbanden från H&M!
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska bestämma att denna saken jag har på mej ska heta? Den är inte som en vanlig T-shirt eller tunika. Nej den är lite roligare och är som en liten frack;-)! Och JA jag vet att den är skrynklig... Men i detta huset strycker vi bara det nödvändigaste;-)

8 kommentarer:

  1. Gillar dina leggings massor!
    Och jäklars vad smal du e tös!!!
    Heja dig!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Att stryka är ju överskattat He-he ;) Härlig färg, jag är säääämst på att bära färgglada kläder och väldigt duktig på att använda svarta kläder. :P

    SvaraRadera
  3. Kika in på lskadeangel.blogg.se för personliga kläder till dina barn =)

    SvaraRadera
  4. Men hallå! Hur snygg är inte du då!? :) Skitfin i kroppen och den där t-shirten klär dej som fan! :)

    SvaraRadera
  5. Du passar skitbra i den blåa färgen! Tur att du gillar den. Eller tvärtom. Eller ja, du fattar... ;-D

    SvaraRadera
  6. Den färgen klär dig SÅ bra.
    Och gud ja, vad smal du är!!
    Kan du inte skriva lite och berätta om din viktresa? Jag har ju följt dig hela vägen men det hade ändå varit kul!

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Den färgen är superläcker! Typ kornblå..
    Klär dig grymt bra :)
    Hittade hit via Johanna...

    SvaraRadera
  8. Oj vad du passar i den färgen! Oj, oj, oj, vill oxå ha! ;)
    Kram V

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!