torsdag 26 januari 2012

Är jag för gammal?

Jag har hittat supersnygga jeans på Gina Tricot som jag bara måste ha!! Ett par blå och ett par röda har jag kryssat i. Men så fasnade jag för dessa rosa oxå. Men så slog det mej att jag kanske är för gammal? Är jag det? Kommer det bara att se dumt ut på mej? 32 år gammal ung med rosa brallor...
Hiss eller diss? Köpa eller inte köpa, det är frågan? Vad tycker ni?
Tänk er en snygg halftåtsittande svart tunika till dessa babyrosa jeansen till våren!;-)
Klickar ni HÄR och HÄR så kan ni se hur de blå och de röda jeansen ser ut;-)! Visst var dom snygga?;-)
Nå hiss eller diss för dessa rosa?;-)

21 kommentarer:

  1. Exakt de där ljusrosa ville Trean ha.
    Men de satt inte bra på henne.
    Go for it säger jag!

    SvaraRadera
  2. Äsch men sluta nu! Du är verkligen inte för gammal!
    Köp dom!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Man är inte äldre än man gör sig :) Go for it!

    SvaraRadera
  4. Hej! :)

    Jag och min kompis Louise gör ett projektarbete i skolan just nu. Vi gör en kokbok med bakverk för ungdomar och barn och jag tänkte fråga om du hade lust att svara på lite frågor? :)

    Försök att svara så utförligt som möjligt!

    1. Brukar du baka med ditt/dina barn? Isf, vad brukar ni göra?

    2. Hur gammal är ditt/dina barn? Tjej/kille?

    3. Är det du som bestämmer vid bakningen eller får barnet/barnen vara med och bestämma över recept, vad ni ska göra osv?

    4. Har ditt/dina barn några speciella intressen vad det gäller bakning? (dekorera, kladda, leka, mäta upp...)

    5. Barnets Favoritefterrätt/bakverk? :)

    6. Barnets Favoritfärg?

    7. Tror du som förälder att det är viktigt för barn att få baka när de är små / håller på att växa upp? Sker det en utveckling med text, bild, form och färg redan i tidig ålder?

    Svara gärna på min mejl: lindshe@hotmail.com

    Puss och kram, skumbanan! :)

    SvaraRadera
  5. Klart du ska köpa om du gillar dem!!! Kram!

    SvaraRadera
  6. HISS !! Dom där kommer vara hur läckra som helst till brunbränd hud i vår och sommar :) Kram

    SvaraRadera
  7. Köp vad DU tycker är snyggt, inte vad andra tycker. Det är ju trots allt du som ska ha dem på dig! Och att trivas i det man har på sig gör att man ser så mkt snyggare ut bara det =)

    SvaraRadera
  8. men klart som korvspad att du ska ha dom! jag vill ha orangea! :D

    SvaraRadera
  9. Du är absolut inte för gammal! Jag har också spanat på dessa jeans och just de rosa. Supersnygga tycker jag! (Och jag är äldre än dig:))

    SvaraRadera
  10. Dom och en svart tunika till tror jag blir skitsnyggt :-)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Klart att du ska ha dom rosa!!

    Kram kram på dig vännen!!

    SvaraRadera
  12. Superfina! Klart du kan ha rosa! :-)

    SvaraRadera
  13. Klart du skall ha rosa! För gammal? Vad är jag då? Jag kommer lätt köpa de i rosa då jag är barnsligt förtjust i den färgen.
    Kram

    SvaraRadera
  14. AAAAA, dom beställde jag och ska hämtas i dag. Klart vi inte är för gamla!!!!
    KRAM Maria H.

    SvaraRadera
  15. Jag dissar färgade byxor på andra och mig själv, har ett par beiga som jag inte ens vågar använda själv så jag är nog inte rätt person att fråga ;)

    SvaraRadera
  16. För gammal? Du är ju bara 32, läckerbit! Klart du kan ha rosa byxor ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!