söndag 1 januari 2012

Sista frossan och sista fyllan....

Jag sitter här med magen full av godis och chips... Idag var det sista dagen jag fick unna mej dessa godsaker... Det var oxå den allra sista gången jag drack igår... Alltså de är verkligen inte värt att må så dåligt... Jag mår egentligen inte så dåligt som man verkligen kan göra när man är bakis. Men jag svettas, matt, mör i kroppen, skaks, sliten och sååå fruktansvärt trött... Man kan faktiskt ha roligt utan alkohol och man kan faktiskt välja att "bara" dricka ett glas rött vid fest! Right? Ja ja påminn mej gärna när det stundar fest nästa gång och jag åter är på hugget och tror att vin är vattten;-)Imorgon börjar mitt nya liv på riktigt igen, inga onyttigheter på hela våren!!
Men nu ska jag frossa lite till, ja alkohol bara förstör och man blir grymt sugen på allt som är onyttigt...
Undra vad vi ska äta för smarrigt ikväll? Hörde att pizza tydligen var den populäraste maträtten så här på nyårsdagen;-) Men nej här blir det absolut ingen pizza, snarare sallad;-)
Mår ni bra idag?;-)

8 kommentarer:

  1. Här frossas i allt! Gött e det!

    SvaraRadera
  2. Avslutade mitt veckolånga frosseri vid tolvslaget! Ett par dagars sockerabstinens väntar, sen går det bra att leva utan godis fram till jul igen. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Jag mår toppen idag.
    Och ingen pizza blev det här. Spaghetti och köttfärsås åt vi.:)

    SvaraRadera
  4. Spännande med ett nyårslöfte :) Lycka till och var stark!

    SvaraRadera
  5. Nu kör vi på med ett sundare lättare liv!

    SvaraRadera
  6. Jag mår bra men är sjuuukt trött!

    SvaraRadera
  7. Gott nytt år, Karro! Önskar dej ett fint 2012 med dina fina killar!

    STOR KRAM!
    Kicki

    SvaraRadera
  8. Beundrar dig, att du vågar säga att nu är det slut på frosseriet, själv skulle jag aldrig våga skriva så. Jag skulle få bita i det sura äpplet var och varannan dag känns det som... Skulle behöva hänga med dig en vecka och se vad du stoppar i dig för jag fattar inte vad jag ska äta. Jag menar, det är bara sååå lätt att slinka ner i chips-påsen eller godis-påsen när suger sätter till, det stillar ju en stund men... Nej, jag ska också försöka... Men jag behöver massor av mat-tips/mellanmål-tips från dig så jag vet hur man gör liksom. =) Svammel svammel, jag vet men lite kanske du förstår... Så det är en önskan från mig på det nya året. =)
    Kram kraaaaaaaam!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!