måndag 30 januari 2012

En helt vanlig måndag!

Här hemma innebär måndagar slapp och mys! Ja iallafall för mej och Lubben;-) De andra i familjen är ju så klart på dagis, skola och jobb;-)
Vi bara är och de är sååå härligt!!
Ute är det soligt och kallt! Vi skulle ju så klart kunna sätta på oss kläder och gå ut. Men istället väljer vi att ligga i en varm säng och titta på bollibompa!-)
Dock kryper en aning i min kropp... Efter vårt besök igår i stadens möbelaffärer så vill jag göra om överallt här hemma... Snart ska jag få göra det, iallafall i 2 rum!!! Men jag skulle helst vilja börja med det nuuuuuu!;-)

3 kommentarer:

  1. Visst är det roligt när man får göra om :D tänkte precis slå ner häcken och spana på tapeter :)) var ska du göra om???
    Mys på!

    SvaraRadera
  2. Vi ska göra om i köket och i tv rummet!! De kliar verkligen i mina fingrar just nu;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Mysigt ni har det!
    Jag ligger i soffan med Molly under ett täcke. Hon snarkar gott :-)
    Kramis

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!