söndag 22 januari 2012

Dag 14!

Ja vad ska man säga om denna outfiten? En ganska så typisk söndagsoutfit kanske? Gött att gå och dra runt i mjuka myskläder och raggisar;-) Osminkad och fet i håret är jag oxå, men vem bryr sig? Inte jag iallafall! De är gött att gå omkring och känna sig sunkig ibland!;-)
Så idag består min outfit av: Ett par leggingsar från Lindex, en myyyycket gammal tröja från Vero Moda, linne från Vero Moda och raggisarna har min mormor stickat för länge sedan till mej;-) De kallar jag kvalité! I lööööv hemmastickade raggisar!
Och ja, bilden är tagen utifrån;-) Bad Jonas ta en snabb bild på mej när han var ute och skottade. Så där av syns halva dörrposten;-)

5 kommentarer:

  1. jaaa, en söndagsoutfit att älska! :D

    SvaraRadera
  2. Jamen det e ju så det ska se ut. Jag har nåt liknande men mina raggisar är stickade av mig själv. Sjukt stolt över dom om jag ska va ärlig!

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Ja, myskläder är ju den bästa outfiten! (Sen om sambon tycker detsamma är ju en annan sak...) ;-))

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!