torsdag 19 januari 2012

Dag 11!!

Känner mej lite vårig och romatisk i denna tunikan!;-)
Jag bor mer eller mindre i tunikor, de kanske ni har märkt!? Tack gode gud för det modet och för leggingarnas mode!
Jag minns så väl för ca 6-7 år sedan när leggingsarna kom. Jag tyckte de var sååå fruktansvärt fula och lovade dyrt och heligt att aldrig sätta på mej såna... Okej, jag kunde visst inte hålla det. För numera bor jag i mina älskade leggings;-)
Vad gick man i innan tunikor och leggingsar kom och var modernt? Jo små tajta toppar va. Helst så korta så att de knappt gick ner till midjan.. *ryser* Och innan det var det väl stora bylsiga tröjor som var moderna, helst stora herrskjortor om jag inte minns helt fel?;-)
Jo då, så tack gode gud för leggings och tunikor!
Dagens outfit består av en rosa tunika från freequent inköp på People, leggingsar från Monki och armbanden kommer från KappAhl

6 kommentarer:

  1. Håller med dej, leggings och tunika är bästa modet nånsin! Blev lite orolig när magtröjorna gjorde comeback, men det var inte långlivat som tur var haha.. Himla fin tunika! Vart kommer den ifrån? Kram kram

    SvaraRadera
  2. Å så mycke fina kläder du har!! jättekul att se varje dag vad du har på dej! kram Mona

    SvaraRadera
  3. Lika snygg som vanligt! Hoppas allt gick bra idag...

    Kram

    SvaraRadera
  4. haha !! jag "lovade" mig själv att aldrig ta på mig en onepiece, men nu har jag TVÅ och dem bor jag praktiskt taget i efter kvällsduschen ;)
    Jag tycker du är super fin i dina tunikor vännen !!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  5. Haha..jag var precis likadan! Nu bor jag också i mina leggings =)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!