söndag 15 januari 2012

Dag 7!

Söndagens outfit var lätt! Jag ska nämligen spändera några timmar i ishallen och då gäller det att ha varma kläder på sig med tanke på att vi förmodligen har Sveriges kallaste ishall här i Skillingaryd;-)
Så idag fick ett par gamla jeans ryka på. De kommer från only och har så där en 5 år på nacken!! Den som spar han har;-) Den supersöta toppen gör debut på min kropp idag! Den köpte jag strax innan jul på People och är av märket Vero Moda! Ja den har bara legat där så till och med lapparna var kvar.... Varför har jag inte använt den innan??? Den är ju sååå fin...;-)
Nu på med ännu en tröja, stor jacka och ett par varma vinterskor och så ska vi åka och hejja på Douglas som spelar 2 hockeymatcher idag! *hejja*hejja*

6 kommentarer:

  1. Heja Douglas! Hoppas att ni får en härlig dag i ishallen! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fin du är!
    Å hejja Douglas :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jösses, vilka fina kläder du har! Om jag skulle göra som du, i trettio dagar... Eeehhh, då skulle jag ha samma kläder tjugo av dem :)

    STOR KRAM!
    Kicki

    SvaraRadera
  4. Du är mig en granner tös!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!