måndag 30 januari 2012

Dag 22!

Tiden går fort när man har roligt... Bara 8 dagar kvar av min utmaning... Vad ska jag hittta på sen för utmaning tycker ni? Ös på med förslag bara!;-) Jag lovar att utföra alla utmaningar, även om det kommer att kosta mej både blod, svett och tårar! *hi*hi*
Idag gick jag ut till förrådet och rotade fram denna skjortklänning som jag inte kunnat haft på flera år!
Köpte en ny röd fin klocka och det enda jag visst var att jag skulle ha den idag! Och vad kan man matcha rött till? Jo svart så klart;-)
Så dagens outfit består av en gammal skjortklänning inköpt för 5 år sedan inför min brors 30 års kalas;-) Skärp People och leggingsar Vero Moda!
Och på armen sitter min nya röda fina klocka som jag hittade på stadium för 99 pix! Rött är sött!!;-)

7 kommentarer:

  1. Du... garanterat snyggaste outfiten har funnit idag. Rött är sött ;)

    SvaraRadera
  2. Åh så fin du var i denna!!

    SvaraRadera
  3. snyggt!! den röda klockan är super och skjortklänninge är precis min stil :)

    SvaraRadera
  4. Gillar att du matchade med detaljerna där:) Klockan och skärpet, I like!

    SvaraRadera
  5. Så snyggt!!! Du är så fin. / Camilla

    SvaraRadera
  6. Riktigt snyggt, rött är ju så fint! Och klockan ett fynd!
    Hemma regerar fortfarande ögoninflammationen så det blir inget Småfolket imon heller,
    kram j.

    SvaraRadera
  7. En ny utmaning när denna är slut (eller bara inspiration om du hellre vill det):
    Ett nytt bloggämne för varje dag under 2012!
    Jag lägger upp 7 nya varje söndag på min blogg:).

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!