torsdag 19 januari 2012

Pirrig..

Ska strax iväg på ett möte! Ett roligt möte där mycket kan förändras för mej och min familj! Men jag är pirrig, enda ut till tårna;-)
*andas in*andas ut* Det här kommer jag att fixa, jag ska bara vara mej sjäv och sen kommer allting bara rulla på av sig själv!! (Hoppas jag;-))
Jag kan inte säga vad det gäller. Jag måste hålla mej denna gången, brukar ju annars berätta det mesta för er....;-) Men jag lovar att ni kommer att få reda på vad mötet handlade sen! (Kanske, de beror på hur bra det gick;-))
Önska mej lycka till, det kan jag behöva så att inte nerverna springer utan på min kropp;-)

14 kommentarer:

  1. Men shit, vad spännande!! Håller både tummar och tår, samtidigt som jag närmast döööör av nyfikenhet!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna!
    NYFIKEN hihi

    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummar och tår och hoppas på framgång

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Håller alla tummar och tår och önskar dig lycka till=)) Nyfiken? Jag? Absolut inte;)) JO MYCKET hi hi!! Kram

    SvaraRadera
  5. Lycka till och hoppas det blir om du vill!

    SvaraRadera
  6. lycka till!! brorsan nicke

    SvaraRadera
  7. Håller mina tummar och önskar dej lycka till!! kram Mona

    SvaraRadera
  8. Ja lycka till tjejen, det går nog bra!'
    Kram

    SvaraRadera
  9. Lycka till fina du! Jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  10. LYCKA TILL!
    HUR HAR DET GÅTT???
    /JÄTTENYFIKEN

    SvaraRadera
  11. Fy vad nyfiken jag blev nu!!!

    SvaraRadera
  12. Oj, vad spännande! Hoppas att det gick bra på mötet, jag håller tummarna i efterhand ;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!