onsdag 11 januari 2012

8:02...

Fabian vaknade vi 6 tiden, han fick välling och somnade sen om snällt och så även jag... Jag började drömma konstiga drömmar och de kom en sån där panikkänsla över mej och jag drömde att klockan stog på 8:05 när jag tittade på den... När jag sen slår upp ögonen på riktigt ser jag att klockan står står på 8:02. 8:02, 8:02, 8:02, herrejössses och innan man får in i huvudet att klocka är 8:02 och att man måste upp tar liksom en stund... Men ja vi hann... Panik, lite bråk, frukost, bajseri, in med 3 barn i bilen och klockan 8:17 stod vi parkerade på Douglas skola! 2 minuter försenade, men de hade dock inte hunnit börja! *phu*
Alltså jag hatar att försova mej... Och just nu känner jag mej helt väck, de känns som om hela dagen är förstörd...
Hmm, kom precis i skrivande stund på att Douglas och Alfred inte hann borsta sina gaddar, inte alls bra på något sett... Men men nu finns det inget att göra åt det....

6 kommentarer:

  1. Herrejävlar! Hur hann ni det? Hehe :) Usch ingen höjdare att försova sig, det förstör, som sagt, hela dagen...

    SvaraRadera
  2. Hatar också att försova mig, vilket händer ytterst sällan. Typ aldrig. Men det beror enbart på min skräck att göra det, så därför typ trippelkollar jag alltid alarmet på telefonen när jag lägger mig :)

    Kramar M

    SvaraRadera
  3. Det är sällan jag försover mig, för jag är en person som hellre är på plats typ 10 minuter för TIDIGT!
    Men håller med dig. Hela dagen känns helt fel efter det! :-P

    SvaraRadera
  4. herregud, kan bara tänka mej stressen...bättre då att komma lite sent så dagen får starta så bra som möjligt...har man försovit sig så har man..tycker jag. Fattar inte hur du klarade komma iväg med 3 barn direkt från säng till skola på 15 min??? låter heeelt galet / Mona

    SvaraRadera
  5. Hej !
    är allt bra med dig idag ?
    Vill bara bara tipsa om en härlig tävling om en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut till de nya härliga året 2012 !

    Klicka in här : http://moonzanna.se/2012/january/tavling-vinn-din-egendesignade-almanacka.html#comment

    SvaraRadera
  6. Såna där morgnar är inte roliga.
    Jag försover mig extremt sällan. Men om jag ska upp tidigt så vaknar jag flera gånger under natten och kollar klockan... sjukt!

    Kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!