tisdag 10 januari 2012

En helt vanlig tisdag...

Så var den helt vanliga vardagen här igen! I gamla rutiner igen med tidiga mornar, skola och dagis... Ganska så skönt på ett sett ändå faktiskt! Jag för under dessa 3 veckorna som vi varit lediga har vi verkligen kommit in i ett slöhetstecken, gått upp så där 10:30 och bara gått omkring och såsat hela dagarna;-)
På ett sett har detta lovet varit bra mycket jobbigare än vad tex ett låååångt sommarlov är. Och allt beror nog på att det varit sååå surt väder...
Idag är det bara jag och Fabian och jag lovar er att han njuter för fulla muggar att äntligen får ha sin mamma helt ensam igen på dagarna;-)
Fast jo visst skulle denna lilla juvel behöva gå på dagis och busa av sig lite och inte gå och nöta på sin gamla mamma hela dagarna... Fast och andra sidan så suger jag på den här karamellen så länge som det bara går!
Känner att jag inte riktigt fick ihop texten idag, lite hoppig och osamanhängande;-)... Och ja detta beror på en mycket seeeg hjärna... Sovit alldels för lite och när klockan ringde innan 7 imorse så var hjärnan mer död än levande;-)
God morgon på er alla sköningar!

3 kommentarer:

  1. Ja, man ska inte underskatta rutiner och vardagsliv. Ibland är det rätt skönt också. Särskilt för minstingarna! :-)

    SvaraRadera
  2. God morgon själv=)) Här har vi sovit en morgon till för att i morgon återgå till skola och jobb. Men säger som dig, det är ganska skönt att komma in vanliga rutiner igen. Ja, det är inte klokt vilka tider man får när man är ledig!!! Och att man kan sova så länge på morgonen som vi oxå gör här är inte heller bra, (men gud så härligt). Tack för din kommentar fina du. Hon är 10 år och allt gick bra=)) Hon kom hem med ett stort leende och hade haft det toppen=)) Men det är inget jag skulle utsätta (mig) för varje dag, hi,hi!! Önskar dig en härlig tisdag, kram.

    SvaraRadera
  3. Du kan gott hålla i din goa karamell ett tag till. Ettan är så full med ungar nu och massa inskolningar och deras nya 3:e lärare ska bara vara där 3 månader, helt galet kan man ju tycka.
    Håll honom hemma till dom kommit fram till något bättre inne till ettan.
    Visst är det härligt med rutiner igen, I love ut!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!