lördag 28 januari 2012

Dag 20!

Lördagens outfit brukar ju inte sitta på min kropp särskilt länge;-) Idag gick jag och drog runt i morgonrocken till klockan 15 innan jag svirade på mej vanliga kläder!
Kände då att det kanske var dax att få på sig lite kläder, även om de knappt är lönt med tanke på att jag nu ska svira om igen till arbetskläderna...
Gör ni skillnad på helgkläder och vardagskläder? Har ni några speciella "jobbarkläder" och "privatakläder"?
Det har inte jag;-)  Men det beror ju så klart på vad man jobbar med oxå;-)
Dagens outfit: Topp/tunika Blingo, linne Only och leggings H&M!
Gillar leggings med detaljer på! Dessa är det 2 stora "skinnlappar" på knäna och är grymt snygga!!
Ha en underbar lördagskväll alla fina!

1 kommentar:

  1. Hej,
    jag gör inte skillnad på privata och jobbekläder. Jag går efter humöret när jag väljer. Dock går jag aldrig i joggingbyxor eller min OnePiece på jobbet.

    Ha en bra dag.
    Maria

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!