fredag 13 januari 2012

Dag 5!

Fredag idag, ja jag tänkte påminna er ifall att ni inte visste det;-) De vet iallafall jag... Fredag = Jobb för mej, varje helg...
Så innan de superduper snygga arbetskläderna ryker på så får jag känna mej lite fin idag iallafall;-)
Dagens outfit är en söt volangig tunika i matrialet plysch eller krossat sammet...? Eller va säger man om denna kvallité? Ja ja i vilket fall som helst så kommer den söta tunikan från Ellos och de är en sån där bra modell. Man kan gå upp och ner i vikt utan att det märks så stor skillnad. Bara att dra åt lite extra i midjan eller släppa ut! Själv föredrar jag naturligtvis att dra åt den;-) Leggingsar från Lindex och armband från Plain Vanilla!

1 kommentar:

  1. Jättesöt tunika! :-)

    PS. Du har en award att hämta hos mig. :-)
    Kram V!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!