torsdag 12 januari 2012

Slödag...




Hua va sega vi är idag.... Borde göra en massa, men istället för de där måstena så kröp vi ner i sängen igen efter att vi lämnat Douglas på skolan. Och sen dess har vi legat här;)!
Utanför är det mörkt, sååå mörkt:( Regnet öser ner och de verkar som om det är på väg in en ny storm?
Herrejösses va trött jag är... Jag som hade så mycket energi igår och nu är den som bortblåst...
Äsch är det okej för barnen att ligga kvar i sängen ett tag till, så är de verkligen ok för mej;)!!!

4 kommentarer:

  1. Samma trötthet finns här idag. Men kanske det betyder att man är pigg mot kvällen :)Så jag sparar allt jag tänkt göra till då ;)

    Usch vad tråkigt med regn! Här är det fortfarande vitt, men det töar fort nu :( Vill ha mer snö och lagom kyla!
    Ha en skön mysdag! Kram /Lena

    SvaraRadera
  2. Du bor väl lite mer österut än vad jag gör, men tror det värsta var i natt och det skulle spricka upp framåt 14-tiden idag. (enligt yr.no och det är väl inte statistiskt 100 % säkert). ;-)

    Ha en skön dag i regnet!
    Kram V

    SvaraRadera
  3. Instämmer helt med dig. I går var hela jag full med energi och solen sken och livet var på topp=)) I dag är det som man levde under en "sten", så mörkt och grått. Regnet smattrar mot huset och man vill helst dra täcket över sig.
    Så jag tycker att du ska fortsätta mysa och bara vara;) Om jag inte hade jobbet som kallade på mig skulle jag gjort likadant=)))
    Kram från mig

    SvaraRadera
  4. Söta ni e!!!
    Själv har jag fixat naglarna hos söta brorsdottern samt tryckt i mig årets första semla. Den smakade inte kattskit, kan jag tala om!

    Kram på dig!!!
    Madde

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!