torsdag 19 januari 2012

Torsdag morgon, redan(!!!!)

Jamen vart tog den här veckan vägen då? Helt galet va fort veckorna försvinner...
Ju äldre man blir, ju fortare går tiden oxå... Hur fort kommer tiden då att gå när man blir pensioner???;)
Idag är det en lite tycka synd om mej dag... Den där "hållen" vill liksom inte riktigt ge med sig i magen. Den kommer och går... Pekfingret värker och igår bultade det i det, var rött, luktade skunk och var svält... Idag är det dock bättre.. Halsen verkar ha fått sig en släng av halsont. Men den kan glömma att jag kommer hoppa min träning för det.. Inte nu när jag kommit in i min träning så bra... Pricken över i: et att tycka synd om mej själv var när jag igår skulle springa in snabbt genom ytterdörren. Jag hade varit ute i strumplästen och skakat av en matta. Jag sprang in genom dörren samtidigt som jag drog med mej dörren. Pang, rakt på hälsenan... Jag skrek nog så mycket så att varenda granna stannade upp... Fy sjutton va de gjorde ont.. Idag gör den stackars hälsenan oxå väääldigt ont. Så ja visst får jag tycka synd om mej själv idag?;)
Nu har vi intagit en god frulle! Frukosten som jag längtade redan efter så mycket efter igårkväll när jag gick och la mej, den satt som en smäck!!;) Nu har vi krupit ner i sängen igen och tittar på Bolibompa!!;) * lyx*



7 kommentarer:

  1. Nejmen stackars. Du har verkligen haft din del av otur nu. Men du, träna och ha ont i halsen? Var försiktig om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Moraltanten här (igen);-)
    Halsont och feber är enda gången jag hoppar över träning. (Förkylning och så går bra). Träna inte när du har ont i halsen. Absolut inte intensivträning! Det KAN resultera i hjärtmuskelinflammation om du har otur... :-((

    Så nu ska jag sluta tjata på dig.
    Ha en fin dag, Karro! :-)

    Kram V

    SvaraRadera
  3. Jag tycker myyycket synd om dig!
    Men träna med halsont... ajabaja. Nix! Vila en dag eller två och se åt vilket håll det lutar.
    Ta hand om dig, kram

    SvaraRadera
  4. Fy att hon ont och känna olust, hoppas det går över, jag menar det är ju fredag i morgon!
    Kram från en som oxå tycker livet går i expressfart!

    SvaraRadera
  5. haha stackare!
    men kul skrivet.
    Krya & Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fy fy! Inte träna med halsont. Hör av dig om du vill ha en skräckhistoria...

    Men har du otur, eller?? Jag kan riktigt KÄNNA hur ont det gjorde på din hälsena... *ryser*

    Krya nu på dig, och ta´t lugnt ett par dagar..

    KRAM söta!

    SvaraRadera
  7. Nej, träna inte med halsont! Det är inte bra alls! Som någon annan skrev så vid feber och halsont ska man avstå från träningen!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!