söndag 22 januari 2012

Nytankade med underbar energi!

Vädret idag har varit helt fantastiskt! Jag har tillbringat min vakna tid ute idag och tankat upp sååå mycket underbar energi! Tänk att snö och kyla kan få en att må så bra!;-)
Runt 14 tiden lastade vi på oss skidorna och knallade upp till byns skidspår som ligger ett stenkast från vårt hus!
Sen blev det åka av och premiärtur på skidor för denna säsongen!
Medans de andra åkte skidor stod jag och Fabin och tittade på... Eller han fikade mest, allt för att inte tristessen skulle äta upp honom;-)
Om jag åkte skidor? Nepp... Äger inga och har faktiskt inte åkt längdskidor sedan jag var dryga 12 år... Men man kanske skulle prova? De kanske är roligare än de ser ut;-)??
 Dessa små troll har nog åkt nästan 3 km idag!! Hejja dom!
Vintern när den är som bäst! Och vackrast!!!!

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder!
    Mysig snö... här smälte det bort.
    Kram

    SvaraRadera
  2. åh vad jag blir avundsjuk!! både på snön och skidåkningen! tycker absolut att du ska införskaffa ett par skidor, det är underbart skön träning!! här lyser snön med sin frånvaro i år, fast det är ganska ok då jag är höggravid och iaf inte skulle våga mig ut i spåret... men nästa år - då vill jag ha massor!!

    SvaraRadera
  3. Jag åkte idag ...Det va jätte härligt... hahaha! men jag halkade runt som bambi!

    SvaraRadera
  4. gud vilka härliga bilder och va mycke snö ni har !!
    Här är det bara en centimeter eller två - knappt så att det går att åka pulka ens :(
    Haha... jadu, det där med tradera. Det är ett pyssel och tar lite tid, men oftast får man ju grejerna sålda och lite små pengar är mer än välkomna nu när jag roar mig med att nätshoppa en ny garderob för en mindre förmögenhet till mig själv ;)
    kramar

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!