tisdag 17 januari 2012

LCHF glass!

Ja ja ni vet ju vad jag tycker om LCHF;-) Men jag var bara tvungen att testa denna glassen efter att ha blivit tipsad av en vän idag att den fanns här i byn!
Jag var extremt gottesugen ikväll och lassade upp ett lite lass på tallriken... Några skedar fick jag i mej sen var det stop! Den var supergod, men ack sååå söt och väääldigt mäktig... Hallå, fatta att JAG säger att något är sött som varit världens största sockerhora...;-) Men jag kan verkligen rekommendera den och den fanns även i andra smaker!
Istället för glassen tog jag en blodapelsin, men den smakade fotsvett... Så kan hända hade jag fel på mina smaklökar ikväll??;-)
Fabian vägrade somna ikväll... Han satt i soffan och glodde på mej när jag tränade i 45 minuter;-) Men när jag körde plankan så ville förstås han oxå göra den;-) Klockan 21:30 stod han och gympade på vårt golv och var hur lycklig som helst... Nu sover han dock skönt i sin säng efter sitt lilla träningspass;-)! *fniss*

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Bilderna på när mina pojkar tittar ut mot vattnet är tagna vid "vätterstrand" i Jönköping.
    Denna glass måste jag testa. Är nog Hultsfreds största sockerhora =)Ha en bra dag! Kram S

    SvaraRadera
  2. Haha smakade fotsvett!
    Köp dina apelsiner någon annanstans :-)

    Ha en bra dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Låter bra att ha till hands när suget sätter in, måste testa!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!