tisdag 10 januari 2012

Dag 2!

Vet ni vad? Jag älskar den här klädutmaningen! Perfekt ju när man måste gå igenom sin garderob och hålla koll på sina kläder;-) Jag måste liksom tänka till att tar jag den här tröjan nu, ja då kan jag ju inte ha den sen. För så är min tanke att jag inte ska ha likadana kläder på mej någon gång under dessa 30 dagar! Ni gör ju självklart som ni vill. Alla kanske inte har så mycket kläder, men ni kan ändå vara med. Ni kan ju utmana med att inte ha samma kläder ihop, mixmaxa lite så där?!;-)
Så hängde ni inte på igår, så gör det idag!;-)
Dagens outfit rotade jag fram en gaaaammal tröja av märket boomerang, en volangkjol från H&M och ett halsband från People som knappt syns;-)
Och ja jag vet att bilderna blir lite suddiga... Frågade Douglas lite snällt om han kunde ta ett eller flera kort på mej, men neeeej fick jag till svar... Han är trött på att ständigt fota sin morsa, så då fick jag göra det själv idag igen...;-)

7 kommentarer:

  1. Du är superfin som alltid! :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag älskar den kjolen!Min jobbarkompis har den och den är så fin... Tyvärr slut när jag skulle köpa den..:(Kram

    SvaraRadera
  3. Glömde ju att skriva att förra kommentaren var från mig,Angelica H...:)

    SvaraRadera
  4. Jag har den kjolen också!
    Fin du är :-)
    Älskar ditt hår!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kjolen är helt underbar :-)

    SvaraRadera
  6. Ska hänga på, kolla hos mig ikväll. Fotade redan igår men har inte hunnit lägga upp.
    Så det är Douglas som alltid fotar dig, har undrat hur du lyckas ta kort på dig själv jämt???
    Najs outfit idag me såklart,
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!