fredag 30 september 2011

Yeees, yeees, yeees!!!

Nu är jag riktigt jäkla glad! 7 kilo har försvunnit från min kropp nu och ytterliggare 2 cm runt midjan! Tror knappt att detta är sant eftersom att min "bantning" går så himla lätt! Just nu känner jag inte alls några motgångar, utan det känns snarare som om jag glider med på ett bananskal;-)! Ja för jag har kommit in i en perfekt balans med både träning och mat!
Jag känner som vanligt inget på kläderna ännu... Men har hört från både nära och kära att det börjar synas lite här och var att jag tappat i vikt!
Men jag kan ändå inte riktigt suga åt mej av alla underbara kommentarer jag får. Kanske typiskt svensk? När någon säger tex: -Åh va det syns nu att du gott ner! Så fin du har blivit! Ja då blir jag alldeles generad och liksom bara pratar bort det och säger: -Nej tycker du? Nja så mycket syns det väl ändå inte?
Vafan är jag så dum för??
Nu är det "bara" 3 kilo kvar till mitt delmål i denna viktnedgång! Jag hoppas verkligen att det kommer att forsätta lika lätt som det gjort hitills!;-)
Ett tips som jag tror har gjort att mina hungrighets känslor liksom har blivit bedövade är att jag dricker ett STORT glas vatten (ca 5dl) innan varje måltid! Vattnet har då gjort mej så pass mätt innan jag ska äta att jag då bara äter tex halva portionen mat än vad jag gjort förut!

15 kommentarer:

  1. Hur gör du? Jag har minst 6 kg som behöver försvinna gärna NU! Trivs inte riktigt med dessa extra kilon som graviditeten medförde....Tips mottages tacksamt!

    SvaraRadera
  2. Skit bra jobbat Karolin :)

    SvaraRadera
  3. Grattis :)) /kram,Kate.

    SvaraRadera
  4. Bra jobbat, så kul att det går så lätt för dig!! :-)

    SvaraRadera
  5. du är fantastiskt!! grattis :D

    SvaraRadera
  6. STORT GRATTIS!!!
    DU äger!!!!
    ♥♥♥

    SvaraRadera
  7. BRAVO!!! Duktig tjej! Njut av dina framgångar.
    Kram Madde

    SvaraRadera
  8. Du är häftig du, jag har säkert inte stått på händer på 20 år (och då var jag bara 20). Grattis till dina minuskilon, tre till kommer du att ta lätt!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  9. Så duktig du är! Stort grattis! :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!