lördag 17 september 2011

Douglas första match i livet!

Idag har Douglas gjort sin första fotbolls match i livet! Hans lag åkte upp till grannbyn och spelade en liten minicup på 4 matcher! Tyvärr förlorade dom alla 4 matcherna rätt stort, men vad gör väl det?!;-)
Måste erkänna att det känns lite surt att jag inte kunde följa med och titta på honom, eftersom att matcherna redan började vid 9 imorse... Men det kommer nog fler tillfällen;-) Jag vet nästan att om några år så kommer jag nästan att få bo på fotbollsplaner och iskalla ishallar med 3 grabbar i hemmet;-)
Jag vet oxå att jag kommer att vara den där pinsamma mamman som står och hejjar och skriker vid sidan av. Jo då jag vet precis hur pinsam såna mammor kan vara, precis så pinsam var min mamma;-)
Jag minns varje match som min brossa spelade och mamma skrek alltid högs, då ville man liksom bara försvinna ner genom jorden;-) Och nu är jag snart likadan... *fniss*
Här agerade Douglas målis. Men det ser inte så ansträngande ut att vara det.... *ha*ha* Och ändå förlorade dom??;-)

2 kommentarer:

  1. Välkommen till livet som fotbolls-mamma ;-)

    SvaraRadera
  2. Hade det varit i dag så hade jag nog blivit utvisad;-)))
    Puss/mamsen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!