söndag 18 september 2011

En dag på landet!

På eftermiddagen tog vi oss en tur ut på landet och besökte Linneryd och skulle hälsa på ute hos kossorna! De hade anordnats en familjedag där med traktoråkning, ponnyridning och andra små roliga aktiviteter! Tyvärr kom regnet in som ett jäkla brev på posten och det öste ner regn från att de vi steg ur bilden. Tyvärr blev det varken någon tipspromenad, ponnyridning eller traktoråkning... Men det blev hopp i höet, fika och bus innan vi styrde bilen hemåt igen;-)!
Bästa kompisarna Axel och Alfred sitter och fikar i höet! Sååå mysig miljö det var där ute, fick sååå mycket inspiration till att fota. Dock önskar jag mej bara en lite bättre kamera så att jag kan ta lite bättre kort...
Tur att det fanns ett tak som vi alla kunde krypa in under när regnet drog in! Det är verkligen så härligt med barn, de bryr sig verkligen inte alls om vädret. De kan vara ute i alla olika väder och lika glada är dom för det! Värre är det med oss vuxna...;-) Idag har verkligen vädret varit bedrövligt. Regn hela dagen, vilket har inneburit mys, fika och slapp hela dagen med finaste vännerna!!!

4 kommentarer:

  1. Synd att det blev dåligt väder .....

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är det väl typiskt med regnet men ni ser ut att ha haft en mysig dag ändå! ♥

    Om nu när jag sett all din shopping är jag ju bara sååå sugen att göra mig en tur till shopping-meckat jag också...bara tiden fanns...men någongång kanske...=)
    Hur som helst jättefina grejer!!!
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  3. Bilden längst ner på fabianvar ju bara för gullig. :)

    SvaraRadera
  4. Åh vad det ser roligt ut, jag vill också hoppa i höbalar ;-)
    Ha en skön vecka nu!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!