söndag 25 september 2011

God morgon sköna söndag!

Nu har jag jobbar klart för denna veckan! *lovley* Jag har krypit ner i vår säng, men den är så stor, tom och kall.... Ingen som ligger här och knorrar och borrar in sina varma fossingar i min magen. Ingen som ligger och trycker sig hårt mot mej. Ingen som snarkar. Ingen fisdoft som letar sig fram i mina näsborrar...;-) Nej hela sängen har jag för mej själv och jag måste erkänna att det inte alls är skönt... Hade hellre haft små fossingar som borrat sig in i min slappa hud och känt deras sköna sovande morgon andedräckt mot min näsa som luktar så där halvgott.....;-)
Ja och såna här små fossingar kommer jag aldrig att få ha brevid mej igen när jag sover... *snyft* (Ja klart att jag kommer att få ha, om så där 25 år när jag blir farmor...;-))
Tror jag går igenom en slags fas i livet att jag börjar fatta att aldrig mera kommer att få en liten bebis till. Men det kan vi ta i ett annat inlägg;-) Tror vi inte ska fördjupa oss mer i den saken just nu... Mitt huvud hänger liksom inte riktig med efter 12 timmar på jobbet;-)
Natti natt och god morgon på er alla söta!

2 kommentarer:

  1. E oxå ruggit nöjd efter 3 barn. Inga mer....*amen* dels pga att 3 räcker, men framför allt för att sista graviditeten helt vidrig.

    SvaraRadera
  2. Nä barnbarnen är ju livets efterrätt sägs det ;-)

    Njut av din söndag och av solen som skiner på oss.
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!