söndag 25 september 2011

Huset fullt igen!!!

Sitter här och sipprar på ett glas rött! Ögonlocken är så tunga så tunga att de snart ramlar ner! Huset är fullt av liv igen, för nu har mina 4 älsklingar kommit hem! Så nu har jag kontroll över läget igen;-)
Vi har haft söndagsmys sedan de kom hem. Tv häng, taco, vin och så fick barnen vara uppe länge! *härligt*
Dagen har gått i rasande fart trots att inte barnen varit hemma. Skogspromenad, kantarellplock, god lunch hos mamsen och handling!
Kan bara summera denna söndagen till LYCKAD!! Nu väntar en dejt med John Blund och som för ovanlighetens skull verkar ha kommit i tid;-)!! *gnuggar mej i ögonen och tror knappt att det är sant*
OBS OBS... Kolla in Alfreds snygga outfit;-) Ja han har klätt sig själv och tyckte att han var såååå snygg i dessa mönstrade leggings och hawaii skjorta;-) Han sa att han skulle ha på sig detta på dagis imorgon. Men
jag känner nog att jag får gå in där och styra upp det hela lite, eller?;-) *fniss*

4 kommentarer:

  1. Fina ni är, förstår att du längtat efter dom!
    Själv håller jag på å går åt innan jag får se mina ♥ efter arbetsdagarna..
    Njut av att jobba helg! Hade jag också gjort om chansen fanns.
    Kram på dig, vännen!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt ni har det!!!! Vi brukar ha torsdagsmys här hemma eftersom jag är ledig fredagar :).

    SvaraRadera
  3. Mysigt att familjen är hemma igen!
    Hoppas att du har sovit gott..
    Ha en fin måndag!

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!