onsdag 21 september 2011

I provrummet!

Har varit uppe i grannbyn på People och provat ut de kläder som jag kommer att bära under modevisningen på tisdag! Vissa kläder är verkligen jag rakt igenom och detta kan stå mej dyrt;-) Jag vet att jag inte kommer att kunna slita mej från dessa kläder, utan de kommer nog få snällt följa med mej hem! *fniss*
Alltså det är verkligen något speciellt med höstkläder! Även om jag är klyven till just självaste hösten med allt detta regnande, så älskar jag alla burriga färger och former på kläderna! Höstkläder + Karolin = SANT
Nu pirrar det ännu mera i magen efter att jag varit och provat dom... Guuuud va detta ska bli kul! Ser verkligen fram imot detta!
Kan ju inte skryta om att detta blev den bästa bilden på mej själv... *ha*ha* Men jag bjussar på dubbelhakan och det sneda leendet;-)!
(Psst... För er som bor runt om våra små byar. Det finns ett fåtal platser kvar till tjejkvällen på tisdag, så släng er på telefonen och ring vetja!;-))

6 kommentarer:

  1. underbart med coola kläder, ser fram emot foton från uppvisningen och du grattis! 8cm!!! Inte dåligt!!!!!!!!!!!!!!!1

    SvaraRadera
  2. Läsvärt

    En fattig mamma som måste sälja sex för att få mat till sina barn

    http://metrobloggen.se/fattigmamman/

    SvaraRadera
  3. Ser ut att vara snygga kläder och du passar bra i dem :-)

    SvaraRadera
  4. men jag fattar då inte vart du ska ta dina kilon från, du är ju skitsnygg och fin!

    SvaraRadera
  5. De kunde inte valt en bättre manekäng!! Med din utstrålning går det inte att misslyckas!!!
    Attans vilken brutta!!
    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!