måndag 12 september 2011

Pinsamt, pinsamt, pinsamt....

Jag har suttit framför tvn och skämts hela kvällen... Först idol där det var audition från Falun. Trodde jag skulle skämmas ögonen ur mej... Hur patetiska får folk bli?? På allvar, tror de att de verkligen kan sjunga? Eller är de bara tv kåta? Dessutom bräkte de på värsta dalmålet;-) Gulligt och charmigt, men ändå en gnutta pinsamt trots att jag själv är dalkulla...
Varför ställer man upp i en sångtävling där man inte ens kan låttexten?? Kommer in och väklar upp en lapp och stakar sig fram, PINSAMT...
Jag har oxå sjungit idag framför folk... Det var oxå en aning pinsamt... På gympan fick jag klämma i när vi skulle sjunga en rörelsesång... Bad de föräldrarna att snällt hålla för öronen så att de skulle slippa höra min falska röst;-) Ja för jag har lite självinsikt så jag vet faktiskt med mej att jag INTE kan sjunga;-)
Någon mer som är mycket pinsam är allas vår hollywood fru Gunilla Persson... Hon är hemsk, jag undra just från vilken skräckfilm de har tagit henne ifrån?? Vem tror hon att hon är egentligen? Såg ni kvällens program där hon ställde sig och bokstavligt talat SKREK till den stackars vårdaren... Hua, tur att man inte har något med henne att göra;-) Gunilla är läskig tycker jag...;-)

12 kommentarer:

  1. Ja hujedamej!
    Håller med i båda...
    Men Gunilla var nog värst ändå!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja herregud vilken pinsam tv-kväll! För en gångs skull såg jag också på lite tv när jag rensade mina kantareller...men guuud så pinsamt det är!! =)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja, hjälp vad pinsam han med lappen var och TROTS lappen så sjöng han fel... stackars folk som inte har mera självkritik.
    VÄGRAR se Hollywoodfruar men jag har sett henne på reklamen för programmet och hon verkar inte ha en enda häst hemma!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nu har inte jag hunnit se Idol härifrån ännu men jag hörde att dalafolket gjorde bort sig rätt rejält.. Det är inte utan att man skäms för att man kommer härifrån ibland. ;)

    Ang Gunilla hållet jag helt och hållet med dig. Hon är helt bananas. Och jag undrar hur många gånger per program som hon måste säga "The show must go on".

    SvaraRadera
  5. Ja, jösses... Självinsikt? Någon? Nej, ingen.. Och alltså, Gunilla. Hon är verkligen fruktansvärd. Snacka om Disney-häxa.

    SvaraRadera
  6. Fy, vilken dålig bild av Sverige amerikanerna måste ha, om de bara ser dessa svenskar till vardags! Skämdes jag med! Skulle skrivit något mer, men det glömde jag :)

    SvaraRadera
  7. Såg inte Idol, däremot kollade jag på Hollywood-fruarnan och djävulen Gunilla är ju inte riktigt klok. Var hittar man såna orginal?

    SvaraRadera
  8. Alltså jag kunde knappt kolla på den där Gunilla! För det första är hon heeelt hidious att se på, och sen det där uppförandet! HELT SJUKT!
    Synd att inte polisen plockade in henne.

    SvaraRadera
  9. usch den där hemska kärringen alltså, skulle ja möta henne på natten i en mörk gränd så skulle ja nog bli livrädd och få en hjrätinfark;)
    Hon är ju inte KLOK!!

    kram

    SvaraRadera
  10. Har nästan aldrig sett det programmet förut men zappade igår och fastnade just när hon stod o skrek o blev tvungen att kolla en stund till!! Undrade om hon är sån varje vecka (för det går en gång i veckan va?)

    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!