måndag 12 september 2011

Det sista av sommaren...

Plockade in den sista rosen från trädgården idag. Tyckt att den såg lite ensam ut när den stod där helt själv bland  alla gula höstlöv...
Hösten ja... Den är verkligen här för att stanna på riktigt. Trots en skön sol som sprider ljus och värme idag så känns det ändå på något sätt lite vemodigt med att vi har en lååång höst och vinter framför oss...
Kanske kommer vi inte få se all härlig grönska som trädgården ger förrens om så där mins 7 månader... Herrejösses, 7 månader känns just nu som en evighet...
Bara att blicka framåt och hoppas på en lång och skön höst! Den har iallafall börjat bra;-)!

7 kommentarer:

  1. Jag har också insett nu att sommaren är över.
    Men jag ser fram emot några soliga höstdagar istället.

    Kramar
    K

    SvaraRadera
  2. Fy 7 långa månader!!! --Ingen kul tanke alls...En sak till du är jätte fin inte alls tjock!

    SvaraRadera
  3. så fin bild!
    ja nu är det allt höst
    http://tinazpicaboo.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. fast hösten är bra mysig den med... Äntligen får man en anledning till att tända massvis med levande ljus, mysa i soffan med en filt och varm choklad. Börja planera jul med allt vad det inneebär - Nä, jag gillar helt enkelt hösten :) kramar

    SvaraRadera
  5. fast hösten är bra mysig den med... Äntligen får man en anledning till att tända massvis med levande ljus, mysa i soffan med en filt och varm choklad. Börja planera jul med allt vad det inneebär - Nä, jag gillar helt enkelt hösten :) kramar

    SvaraRadera
  6. Jag är som du och ÄLSKAR sommaren, OCH bävar för den långa innetid som ligger framför oss. Ibland undrar man ju varför man bor i detta blöta & kalla land!??? / HannaP

    SvaraRadera
  7. jag gillar som hösten jag :)
    kramen

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!