onsdag 14 september 2011

Trött, men ack sååå lycklig!!!



Är hemma igen efter dryga 4 timmar inne i the big varuhuset!! Jag shoppade loss ordentligt och är nu 5000 kr fattigare på kontot;) Men jag är oxå sååå lycklig;)
Har hittat massor av grejer och faktiskt inte en endaste onödig grej hamnade i vagnen, nej inte enligt mej iallafall;)
Lovar er att visa allt det fina som inhandlades imorgon!
Kan verkligen rekommendera att åka till Ullared denna tid på året! Inga köer och man gick obehindrat vart man ville!!
Nu kommer jag att sussa gott och drömma om alla mina härliga gula påsar som jag kommer att packa upp imorgon!!!

Jag och mina snygga vänner efter en hel eftermiddag/kväll i Ullared!


6 kommentarer:

  1. LÄngtar efter att få se vad som döljer sig i de gula påsarna!

    SvaraRadera
  2. Kul!!
    Spännande att få se innehållet :-)

    Kramar
    K

    SvaraRadera
  3. 5000 kr var inte så farligt, jag har handlat för betydligt mer!!

    SvaraRadera
  4. Konstigt det där med euforisk känsla efter shopping. Karlarna kommer aldrig förstå oss! :-D

    SvaraRadera
  5. Å vad nyfiken jag är å sugen på å åka dit själv... :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!