fredag 9 september 2011

Jobb, tävling och semesterfeeling!

Då var det snart dax för mej att gå på jobbet... Det känns lite extra tungt att gå just ikväll... Jonas och jag har väl inte träffats så där överdrivet mycket den här veckan. Vi har liksom bara gått om varandra i dörren hela veckan känns det som... Dessutom har mina vinjuntetjejer vinjunta ikväll och kvällen till ära har de dessutom cocktailparty tema och det missar jag ju:-( Jo så lite får jag allt hänga läpp, eller hur;-)?
Men jag vet att så fort jag har stämplat in så försvinner omvälden utanför och då är det bara jobba jobba som gäller för mej!!
Och självklart är jag glad oxå! Jag vann en tävling inne hos mostermalla häromveckan och på posten fick jag en fin present i form av choklad och lotter! Jo då och minsann så vann jag hela 20 kr på dem, så nu ska jag ta nya lotter och bli miljonär;-)
Vill ni vara med på en annan rolig tävling så här på fredagskvällen så tycker jag att ni ska gå in på härliga flygvärdinnans Maddes blogg och tävla om ett paket med semesterfeeling!;-) Dock bör ni vara mins 20 år för att vara med och tävla! Jag undrar just vad det är hon lottar ut?;-) *fniss*
Någon som fortfarande har en gnutta semesterfeeling i sin kropp, det är Alfred... När han klädde på sig imorse blev det shorts och linne... Jag tyckte inte att det var helt passande med tanke på att termometern bara visade  +10 grader. Men det tyckte han och sa: -Men mamma solen skiner ju faktiskt ute så det är ju faktiskt fortfarande sommar;-)

4 kommentarer:

  1. Ha det toppen på jobbet och njut av chokladen ;)

    SvaraRadera
  2. Ha det så bra på jobb och njut av chokladet!
    Kramar
    K

    SvaraRadera
  3. Mina barn är också vilse med kläderna :-) Jag vart tvungen att rensa bort sommarkläderna :-)

    SvaraRadera
  4. hehe hoppas att du är miljonär snart :D

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!